به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند حجت‌ الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز (سه شنبه) در دیدار فرماندهان انتظامی شهرستان خوسف افزود: لذا بخش عظیمی از این مأموریت ‌ها که در اجرای قانون است، همان امر به معروف و نهی از منکر می‌باشد.
وی بیان کرد: نیروی انتظامی در جامعه یک جایگاه صد منظوره دارد و مسئولیت ‌های مختلفی بر عهده نیروی انتظامی است.
نماینده ولی فقیه در خراسان ‌جنوبی خطاب به فرماندهان انتظامی شهرستان گفت: این کار شما هم شغل و هم شانس است، شغل یعنی اینکه مانند بسیاری از افراد بیکار نیستید و شانس یعنی نوع کار شما مطلوب است و بسیاری از آن مصداق امر به معروف و نهی از منکر است.
وی حفظ نظام و جامعه را از اوجب واجبات دانست و گفت: نخستین ابتکار در نیروهای انتظامی در حکومت امام علی (ع) صورت گرفته و برای شرایط آن زمان امام سپاهی را با پنج نفر تشکیل دادند و اسم این سپاه نیز شرطه‌الخمیس بود و حضرت علی (ع) وقتی که این مسئولیت را به آنها سپردند شرط گذاشتند که در این شغل باید با تمام وجود ایستادگی کنید.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: در گذشته بسیاری از مأموران به مردم ظلم می‌کردند و چون منطق نداشتند بسیاری از کارهای خود را با زور پیش می‌بردند.
وی گفت: کار مأموران ژاندارمری در گذشته تهدید بود اما امروز نیروهای انتظامی در خدمت مردم و احکام الهی هستند و مورد اعتماد مردم قرار دارند.
وی افزود: جایگاه نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی ایران یک جایگاه ویژه است و شغل نیروهای انتظامی ارزشمند و از بهترین نوع خدمات به مردم است.
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.