به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت و اظهار داشت: هدف امام خمینی (ره) از صدور فرمان تأسیس سپاه دفاع از آرمان های نظام و انقلاب نوپا بود و این نهاد مقدس نیز تاکنون اقدام های مهمی انجام داده و کارنامه درخشانی داشته است.
وی افزود: سپاه مولود انقلاب، وفادار به نظام و حافظ دستاوردهای هر دوی آنهاست.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: مهمترین اقدام های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تأسیس تاکنون شامل تأمین امنیت و برقراری نظم در کشور، سازندگی و محرومیت زدایی، مقابله با تحرکات خراب کارانه منافقان، برخورد با جریان نفاق و ترور، خنثی کردن کودتاهای دشمنان و مبارزه با گروه های تجزیه طلب است.
حجت الاسلام حسینی صدر عنوان کرد: مدیریت دوران هشت سال دفاع مقدس و مهار فتنه ها و جنگ های نیابتی دشمنان در منطقه خاورمیانه از جمله در کشورهای اسلامی عراق و افغانستان از برگ های زرین فعالیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
وی ابراز داشت: مخالفت و موضع گیری دشمنان با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل تأثیرگذاری این نهاد انقلابی در ایران و منطقه خاورمیانه است.
حجت الاسلام حسینی صدر با اشاره به چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، گفت: آن حضرت نماد ولایتمداری و ولایت پذیری بود.
وی هشتم اردیبهشت سالروز شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس را یادآور شد و گفت: این شکست یکی از معجزه های الهی بود.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.