به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا صفایی در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته دوگنبدان اظهار داشت: سپاه نقش مهمی در صیانت از ارزش ها و دستاوردهای نظام و انقلاب دارد.
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تأسیس تاکنون مقابل توطئه های شوم دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب ایستاده و همگی آنها را خنثی کرده است.
امام جمعه موقت دوگنبدان بیان کرد: ولایت پذیری، مردم مداری و دفاع از کشور جزو ویژگی های مهم و اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام صفایی با اشاره به چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، عنوان کرد: جانبازان نماد وفاداری، ولایتمداری و ایثار هستند.
وی ابراز داشت: جانبازان در کنار شهدا، رزمندگان و آزادگان دوران هشت سال دفاع مقدس پرچمدار عظمت و اقتدار ایران اسلامی در جهان به شمار می روند.
حجت الاسلام صفایی با اشاره به دشمنی های آمریکا با دین مبین اسلام، نظام و انقلاب، گفت: ایران با تمامی وجود مقابل آمریکای جنایتکار ایستاده و هرگز تسلیم آن نخواهد شد.
بمناسبت اول تا هفتم اردیبهشت به عنوان هفته سلامت در 2 پایگاه سلامت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خدمات بهداشتی و درمانی از جمله اندازه گیری قند خون و فشار خون، دندانپزشکی و روانشناسی به 600 نمازگزار مرد و زن شهر دوگنبدان ارائه شد.
6110/2082
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.