به گزارش ایرنا آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر اصفهان که درمصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد افزود: حضور در صحنه، جریان شناسی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام راحل و شهدا و امید به نصرت الهی، ظلم ستیزی، و نیز بهبود وضعیت اقتصادی مردم از جمله اقدام هایی است که توطئه دشمنان انقلاب را نقش برآب می کند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان افزود: باید همه ما با هم باشیم و استقامت کنیم تا امداد الهی همواره بر سر ما باشد همانگونه که در 40 سال گذشته با ما بوده است.
مهدوی با اشاره به سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: این انقلاب یک معجزه الهی بود و بقای آن انقلاب خود یک معجزه است.
امام جمعه موقت اصفهان، اراده الهی، توجه اهل بیت (ع)، جوانان زمان انقلاب، بصیرت و آگاهی ملت که موجب استقامت آن ها شد و روحیه جهادی و انقلابی از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود و انقلاب اسلامی ایران با ایستادگی، هوشیاری و بصیرت انقلابی ملت و رهبری تا ظهور و حکومت ولی عصر (عج) تداوم خواهد داشت.
آیت الله مهدوی اظهار کرد: پیگیری برای ایجاد ائتلاف منطقه ای علیه ایران، رشد تفکر افراطی و تکفیری، برافروختن آتش فتنه در عراق و سوریه و افغانستان، تضعیف نیروی مقاومت و حزب الله لبنان و تضعیف قدرت موشکی ایران پنج توطئه خارجی استکبار جهانی علیه ایران است.
وی درباره توطئه های داخلی در ایران نیز گفت: ترویج فساد و منکرات، ایجاد شبهات زیاد برای جوانان، حذف تدریجی انقلابیون، ترویج عرفان های کاذب و دفاع از بهائیت و حلقه های عرفانی و نیز تضعیف روحیه ملت و جوانان از طریق شایعات، توطئه هایی است که دشمنان از راه فضای مجازی در ایران دنبال می کنند.
نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته اصفهان قرار بود به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان و امام جمعه موقت اصفهان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اقامه شود که به دلیل کسالت جسمی وی به امامت آیت الله سید ابوالحسن مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان و امام جمعه موقت اصفهان اقامه شد.
در پایان نمازجمعه شهر اصفهان پیکر احمد نصر آزادانی شهید جانباز 70 درصد قطع نخاع از ناحیه گردن که پس از سی سال تحمل درد و رنج به مقام والای شهادت نائل شد به سمت گلستان شهدای اصفهان تشییع و به خاک سپرده شد.
پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کمال حیدری، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به مناسبت روز پرستار به ایراد سخنرانی پرداخت.
میلاد حضرت زینب (س) در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران، به عنوان هفته روز پرستار نامگذاری شده است.
ت/7135 ** خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون * انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.