اول تا هفتم اردیبهشت هر سال به نام هفته سلامت نامگذاری شده است.
شعار هفته سلامت امسال نیز «پوشش همگانی سلامت، برای همه و در همه جا» است.
اورنگ ایلامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اندازه گیری قند خون، چربی خون، فشار خون، قد و وزن و دادن داروهای لازم از جمله مهمترین این خدمات است.
وی افزود: این خدمات با برپایی چادرهای سلامت و برگزاری پیاده روی های عمومی در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد به مردم استان ارائه خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هفته سلامت فرصتی مناسب برای ارائه گزارش اقدام های انجام شده سال گذشته حوزه بهداشت و درمان این استان به مردم است.
ایلامی عنوان کرد: در این صورت مردم کهگیلویه و بویراحمد با تلاش ها و فعالیت های حوزه سلامت در این استان بیش از پیش آشنا می شوند.
وی ابراز داشت: سعی شده در هفته سلامت امسال علاوه بر نگاه تخصصی و فنی به موضوع های حوزه بهداشت و درمان برنامه های خاص انگیزشی و تشویقی نیز برای حضور پررنگ تر مردم کهگیلویه و بویراحمد اجرا شود.
ایلامی گفت: دستگاه های مختلف اجرایی کهگیلویه و بویراحمد و دست اندرکاران حوزه سلامت این استان برای برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های هفته سلامت امسال در استان تعامل و همکاری لازم را با دانشگاه علوم پزشکی داشته باشند.
وی اظهار داشت: تعداد برنامه های هفته سلامت امسال در کهگیلویه و بویراحمد هنوز به طور کامل تهیه و جمع بندی نشده و این اقدام نیز به زودی انجام می شود.
ایلامی گفت: این برنامه ها تنوع و انسجام بیشتری نسبت به سال های قبل داشته و حضور بخش خصوصی در عمده آنها نیز چشمگیر و ملموس است.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.