مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد باتاکید براینکه باید در همه امور به قانون تمکین کرد، اظهارداشت: در بحث نامگذاری بیمارستان شهید جلیل هم بایستی به قانون تمکین کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید منصور موسوی در نشست رسانه‌ای به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در یاسوج گفت: براساس آنچه که شورای نامگذاری عنوان کرده این بیمارستان به نام شهید جلیل بوده و ما نیز به قانون تمکین می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نهایی شدن این نام اکنون به شورای تامین ارجاع داده شده خاطرنشان کرد: بنظرم می‌آید که همین نام در این شورا تایید شود چون در شورای نامگذاری مصوب شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود از پیگیری‌های خود برای شهید نامیدن جانباز  سانحه هوایی یاسوج خبرداد.
 
موسوی گفت: بعد از این سانحه، پرونده جانباز ۶۰ درصد سانحه هوایی یاسوج آقای صالحی پرور به تهران ارسال و خود ما نیز در جمع همکاران تهران حاضر و موضوع بطور ویژه بررسی شد.
 
وی با بیان اینکه قرار شد پرونده جانباز مرحوم صالحی پرور بطور ویژه بررسی و مرور شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم هرچه زودتر نام شهید مزین به نام ایشان شود.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود: دقیق نمی‌توانم بگویم که آیا ایشان به‌عنوان شهید معرفی می‌شود یا خیر و باید منتظر تصمیمات مسئولان مرکزی باشیم.
 
موسوی با اشاره به اینکه باید منتظر نظر کمیسیون در این ارتباط باشیم، یادآور شد: قول می‌دهیم که هیچ حقی از مرحوم صالحی پرور گرفته نشود.
 
وی گفت: مرحوم صالحی پرور با برگه سپاه پاسداران بخاطر پیگیری رفع مشکلات خود بود و امیدواریم کمیسیون همکاری‌های لازم را برای تغییر پرونده ایشان از جانبازی به شهادت انجام دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.