فرماندار دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار انتقال بقایا و پیکرهای مسافران سانحه هواپیمایی یاسوج از امروز عصر روز پانزدهم اسفندماه شروع می شود.

عباس بهشتی‌رو در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت:هم اکنون 21 نیروی امدادی و کوهنورد در محل سقوط هواپیمای یاسوج در ارتفاعات دنا در حال پیدا کردن بقایا و پیکرهای اجساد مسافران این سانحه هوایی هستند.

وی زمان انتقال پیکرهای بدست آمده  از سانحه را از عصر امروز -پانزدهم اسفندماه جاری -عنوان کرد و افزود : شرایط جوی و وزش باد در محل سقوط هواپیما به‌ گونه‌ای است که اکنون امکان انتقال بقایا و پیکرهای تازه پیداشده وجود ندارد.

فرماندار دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌ کار پیداکردن بقایا و پیکرهای مسافران این سانحه هوایی از امروز صبح با تیم هایی از شهرستان سمیرم استان اصفهان و استان کهگیلویه و بویراحمد شروع شده و البته شب گذشته، 2 تیم سه نفره از شهرستان سمیرم اصفهان در محل سقوط هواپیما مستقر بودند.

بهشتی‌رو از حضور 21 نیروی امدادگر و کوهنورد در محل سقوط هواپیمایی یاسوج خبرداد و خاطرنشان کرد: هم اکنون منتظر کاهش وزش باد در ارتفاعات دنا و محل سقوط هواپیما هستیم.

وی گفت: تیم های پشتیبانی هم اکنون آمادگی کامل برای جایگزین شدن با نیروهای مستقر در محل سقوط هواپیما را داشته و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

فرماندار دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان تاکیدکرد  امروز هیچ بقایا و پیکری به پایین انتقال داده نشده و بطور حتم تا عصر کار انتقال بقایا و پیکرها صورت نمی گیرد و  امیدواریم امروز میزان  پیکرهای پیدا شده در محل سقوط هواپیمای یاسوج بیشتر از روزهای گذشته باشد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، ساعت 9 و 45 دقیقه صبح روز 29 بهمن ماه امسال، هواپیمای  ART به شماره 3704 یاسوج با 66 مسافر و خدمه از صفحه رادار خارج که بعد از حدود 60 ساعت، لاشه آن در ارتفاعات دنا پیدا شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.