با پیدا شدن لاشه هواپیما مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۲۰ تیم به ارتفاعات و قلل دنا خبر داد.

به گزارش ایلنا سیدعلی وفایی مقدم با اعلام این خبر افزود: جستجوی زمینی و هوایی برای یافتن لاشه هواپیمای مسافربری تهران -یاسوج و مسافران آن  با حضور 20 تیم امدادی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: هواپیماهای شکاری امروز از قلل دنا و محل‌های مورد نظر احتمالی عکسبرداری کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تکاوران تیپ ۶۵ نوهد نیز به منطقه اعزام شده‌اند و به مناطق سخت گذر صعود می‌کنند .

وفایی از پرواز بالگردها و پهبادها بر فراز دنا نیز خبر داد و گفت: دو فروند بالگرد از سمت سی‌سخت به پادنا و بالگردهای دیگر نیز از سمت پادنا به سی سخت در حال جستجو هستند .

وی  با بیان این‌که مردم روستاها و محلی‌های آشنا به منطقه نیز در حال حرکت و صعود هستند، تصریح کرد: ۲۰ گروه امدادی زمینی نیز از سمت سی‌سخت و گردنه بیژن به قله بیژن صعود می‌کنند .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: تیم‌های کوهنوردی، یخ نوردی و کوه‌گردی نیز به سمت قله‌ها در حرکت هستند.

پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان از نوع ای تی آر 72 با 60 مسافر و 6 خدمه ساعت 8 صبح یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد اما پس از 55 دقیقه پرواز از صفحه رادار مرکز کنترل خارج شد و در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم در جنوب استان اصفهان سقوط کرد. در این حادثه 65نفر از هموطنان مان جان باختند.

از همان ساعات اولیه جست‌ و جو برای یافتن محل دقیق سقوط هواپیما و جانباختگان این حادثه آغاز شد و امروز سه شنبه -یکم اسفندماه جاری - یعنی در روز سوم حادثه سخنگوی سپاه از کشف لاشه هواپیما خبر داد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.