اتوبوس حامل زائران گچسارانی حرم امام رضا (ع) بامداد دوشنبه 23 بهمن در کیلومتر هفت جاده دیهوک - فردوس در استان خراسان جنوبی دچار سانحه شد.
در این حادثه رانندگی 9 نفر از زائران کشته و 36 نفر دیگر نیز مصدوم شدند.
جانباختگان و مصدومان این سانحه رانندگی پس از امداد و نجات اولیه با هواپیمای اختصاصی به شهرستان گچساران انتقال یافتند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه های نماز جمعه این هفته دوگنبدان اظهار داشت: با توجه به گستردگی این حادثه رانندگی باید حمایت هر چه بیشتر مسئولان استانی و شهرستانی برای درمان حادثه دیدگان تا بازگشت سلامتی کامل آنان تدوام داشته باشد.
وی افزود: تلاش متولیان امر و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بیویراحمد در روزهای اخیر برای نجات مصدومان و انتقال پیکر جانباختگان این سانحه رانندگی مطلوب و قابل تقدیر بود.
امام جمعه دوگنبدان با اشاره به در پیش بودن اول جمادی الاول سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از مردم ولایتمدار شهرستان گچساران خواست در آیین سوگواری این بانوی بزرگوار که 28 بهمن و به مدت پنج شب در مصلای امام خمینی (ره) شهر دوگنبدان برگزار می شود شرکت کنند.
حجت الاسلام حجازی حضور پرشور مردم در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله 22 بهمن امسال را یادآور شد و بیان کرد: در این روز ملت ایران مشت محکمی به دهان دشمنان زدند.
وی عنوان کرد: برپایی راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن امسال با توجه به نقشه فتنه گران و در رأس آنها آمریکای جنایتکار برای به آشوب کشاندن آن جای تقدیر دارد.
خبرنگار: فرزانه شریفی**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.