به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان گرگان اظهار کرد: مردم قدر نظام و انقلاب را به خوبی می دانند و مدیران خدمت به این ملت را خدمت به نظام، انقلاب و نعمت بدانند و همه برای رفع مشکلات مردم همکاری کنیم.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اضافه کرد: امسال ملت ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خوب درخشیدند و حضور حماسی داشتند.
امام جمعه گرگان گفت: مردم هرجا احساس کنند که برای دفاع از کشور، نظام و انقلاب به حضور آنان نیاز است با وجود تمام مشکلات و سختی ها به میدان می آیند.
آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بدون شک یک جهاد مقدس تلقی می شود.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به حمله اسرائیل به سوریه و نابود شدن یک فروند اف 16 آنان توسط ضدهوایی سوریه اشاره کرد و گفت: این حرکت موجی در منطقه به ویژه کشورهای عربی ایجاد کرد، آنان که مخالف حضور آمریکا در منطقه هستند، از این مساله خوشحال و همپیمانان آمریکا و اسرائیل ناراحت شدند.
به گفته آیت الله نورمفیدی؛ آمریکا و همدستانش با حضور در سوریه، فلسطین، عراق، یمن، لبنان و سایر کشورهای منطقه سعی در اجرای اهداف خود داشتند تا بر آنان حکومت کنند، اما ناکام ماندند.
امام جمعه گرگان همچنین فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفت و همگان‌ را به وحدت و تقوای الهی دعوت نمود.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.