به گزارش ایرنا، در این برنامه خودروها و موتورسواران بسیجی، نیروی انتظامی، تاکسیرانی و اورژانس 115 با پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در سطح شهر دهدشت به حرکت درآمدند.
در این آیین خودروها و موتور سواران با حمل پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران، تصاویر مبارک امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به اجرای نمایش پرداختند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کهگیلویه در این آیین گفت: دهه فجر، دهه حماسه آفرینی و اعتقاد راسخ ملت ایران به آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
سرهنگ سعید برومند زاده تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، زیرا ما مدافعان انقلاب اسلامی هستیم و باید تلاش کنیم که این انقلاب را به دنیا صادر کنیم.
وی افزود: همزمان با دهه مبارک فجر بیش از 50 عنوان برنامه در بخش‌های مختلف این شهرستان از سوی بسیج ناحیه مقاومت برگزار خواهد شد.
برومند زاده بیان کرد: این برنامه ها با همکاری کمیته‌های هفده گانه در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.
وی اجرای تئاتر خیابانی، مسابقات ورزشی کوه‌پیمایی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، نشست‌های مختلف با موضوع نقش انقلاب در عدالت اجتماعی و غبارروبی گلزار شهدا را جمله این برنامه‌ها اعلام کرد.
برومند زاده رژه خیابانی خودرویی و موتوری از میدان شهید ضیایی به سمت گلزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، راه‌اندازی ایستگاه صلواتی، استقبال نمادین و برگزاری کارگاه‌های مختلف آسیب‌شناسی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در سطح شهرستان ذکر کرد.
وی افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا در قالب آبروی محله در دهستان جاورده و شهر دهدشت نیز از دیگر برنامه‌های دهه فجر خواهد بود.
شهرستان کهگیلویه 417 شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
شهرستان 131 هزار نفری کهگیلویه دارای چهار بخش، چهار شهر و 10 دهستان است.
گزارشگر: حسین خدمتی** انتشار دهنده: موسوی
7531/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.