به گزارش ایرنا، مراسم راهپیمایی مردم شهرستان کهگیلویه علیه هنجارشکنان، اغتشاش گران و بی‌حرمتی‌ها از ساعت 9 و 30 دقیقه با حضور اقشار مختلف مردم از جلو دفتر امام جمعه دهدشت به سمت میدان مرکزی شهر آغاز شد.
مردم مؤمن و متعهد شهرستان کهگیلویه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به‌منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته به خیابان آمدند و فریاد مرگ بر فتنه‌گر سر دادند.
در این راهپیمایی اقشار مختلف مردمی، بازاریان، جوانان، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان، روحانیون، دانشگاهیان و معلمان شهرستان حضور داشتند و با شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر فتنه گر، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و دشمنان اسلام و ایران زدند.
در این راهپیمایی مردم با شعار علیه دشمنان قسم خورده نظام، اقدام برخی افراد در اغتشاشات اخیر، حمایت استکبار از این تجمعات و تخریب اماکن عمومی را محکوم کردند.
امام جمعه دهدشت در این راهپیمایی باشکوه ضمن قدردانی از بصیرت، آگاهی، غیرت و ولایتمداری مردم شهرستان اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون دشمنان با به راه انداختن فتنه‌های مختلف در کشور به دنبال آزمایش مردم در وفاداری به انقلاب اسلامی بوده‌اند.
حجت الاسلام سید نصیر حسینی افزود: اتفاقات اخیر در کشور نشان می‌دهد که دشمنان فتنه جدیدی را دنبال می‌کنند.
وی عنوان کرد: طراحان این فتنه همانند گذشته آمریکا، آل سعود، رژیم صهیونیستی و بدخواهان ملت ایران هستند.
حسینی گفت: دشمنان نظام اسلامی ایران به‌ دنبال گرفتن انتقام از ملت ایران هستند زیرا حکومت اسلامی توانست ضمن نابودی داعش و حمایت از جبهه مقاومت، نقشه‌های آنها در منطقه را نقش بر آب کند.
گزارشگر: حسین خدمتی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی
7531/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.