به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری گچساران افزود: در مدت مشابه سال گذشته 47 درصدی اعتبارات طرح‌های عمرانی گچساران جذب شده بود که 13 درصد رشد داشته است.
در سال جاری یک هزار و 140 میلیارد ریال اعتبار از محل نفت،140 میلیارد ریال از محل تملک و دارایی و 300 میلیارد ریال نیز از محل بودجه متوازن برای طرح عمرانی گچساران تصویب شده بود.
وی بیان کرد: 50 درصد از اعتبارات جذب شده امسال در بخش بودجه نفت است.
رحیمی گفت: 340 طرح عمرانی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان در دست اجراست.
رحیمی ساخت جاده بابامیدان - گچساران به بهبهان، جاده گچساران به چرام، پردیس هنری، مصلی، مجتمع فرهنگی و هنری و روکش راه‌های روستایی را از مهمترین طرح‌های در دست اجرا در این شهرستان ذکر کرد.
وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی طرح‌های در دست اجرای این شهرستان رضایت‌بخش است، گفت: تکمیل و افتتاح طرح‌های نیمه تمام از اولویت‌های مهم کاری مسئولان شهرستانی است.
فرماندار گچساران همچنین از برنامه ریزی برای برگزاری راهپیمایی مردم این شهرستان در روز پنجشنبه چهاردهم دی برای محکوم کردن اغتشاش در برخی شهرهای کشور خبر داد.
رحیمی گفت: این راهپیمایی در ساعت 10 صبح از محل چهار راه فرمانداری سابق آغاز می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت نمایش همبستگی ملت ایران برای ناکامی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از مردم همیشه در صحنه گچساران برای حضور پرشور در این آیین دعوت کرد.
فرماندار گچساران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هفته زلزله و بلایای طبیعی از دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان خواست برای ایجاد زیرساخت‌ها و آمادگی‌های لازم در برابر حوادث پیش بینی نشده برنامه ریزی کنند و در صورت نیازمند بودن اعتبار برآوردهای لازم را انجام دهند.
شهرستان نفت‌خیز گچساران با 124 هزار نفر جمعیت در 150 کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشار دهنده: موسوی
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.