نستهن مقدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یاسوج از شهرهای گردشگر پذیر بوده و حذف زوائد بصری، نازیبایی‌ها و تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز برای ارتقای کیفیت چهره زیبای این شهر ضروری است.
وی افزود: بر همین اساس، نصب هرگونه تابلو، بنر و برپایی داربست در نقاط مختلف شهر و ورودی و خروجی‌های شهر یاسوج بدون مجوز از شهرداری ممنوع است.
شهردار یاسوج با اشاره به مواد قانونی 96 و 101 قانون شهرداری‌ها، عنوان کرد: صنف‌ها، اداره‌ها، نهادها و اشخاص حقیقی و حقوقی بدون کسب مجوز از شهرداری حق برپایی و علم کردن داربست و تابلو را ندارند.
مقدم ابراز داشت: مشاهده هر گونه تابلوی غیرمجاز در میدان‌ها، معابر، پیاده روها و ورودی و خروجی شهر تعرض به حقوق شهروندی محسوب می‌شود.
وی بیان کرد: ضمن جمع آوری و ضبط این تابلوها مراتب جهت تشکیل پرونده قضایی به دادگستری ارجاع می‌شود.
شهردار یاسوج گفت: هم اینک آگهی‌نماهای ( بیلبوردها) شهری و پل‌های عابر پیاده برای نصب آگهی‌ها و اطلاعیه‌ها در شهر مهیا هستند.
مقدم عنوان کرد: این مکان‌های اختصاص یافته ضمن ایجاد فضایی مناسب برای اطلاع رسانی عمومی از آلودگی فضای شهری جلوگیری می‌کنند.
شهردار یاسوج تصریح کرد: برای حفظ حرمت شهروندان و ایجاد شهری زیبا و مناسب، امیدواریم صنوف مختلف و ادارات همکاری لازم را داشته باشند.
طرح ساماندهی وضعیت سیمای شهری یاسوج توسط نیروهای اجرائیات شهرداری از هفته گذشته آغاز شده است و تا پاک‌سازی کامل چهره شهر از تبلیغات ناهمگون ادامه خواهد داشت.
شهر یاسوج، مرکز کهگیلویه و بویراحمد 130 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی**انتشاردهنده: موسوی
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.