حجت ‌الاسلام حمید برازش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این شهر‌ها شامل سی سخت مرکز شهرستان دنا، دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران، دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه، لیکک مرکز شهرستان بهمئی، باشت مرکز شهرستان باشت، چرام مرکز شهرستان چرام و لنده مرکز شهرستان لنده است.
وی افزود: برپایی نمایشگاه های کتاب و پوشاک با موضوع حجاب و عفاف از جمله برنامه‌ های جانبی همایش عفاف و حجاب در این هفت شهر کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پس از نشست مشترک مدیران اداره های تبلیغات اسلامی این استان در مهر سال جاری و لزوم توجه به مقوله های مهم حجاب و عفاف برگزاری همایش‌ عفاف و حجاب در شهرهای مختلف استان با جدیت در دستور کار قرار گرفت.
حجت الاسلام برازش عنوان کرد: همایش استانی عفاف و حجاب نیز 16 اسفند سال جاری در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار می ‌شود.
سال تحصیلی 1396 - 1395 حدود 6 هزار دانش آموز دختر مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد در کارگاه های آموزشی حجاب و عفاف شرکت کردند.
21 تیر به نام روز «عفاف و حجاب» و 19 تا 25 تیر هر سال نیز به ‌منظور پاسداشت اندیشه شهدای مسیر عفاف، حجاب و پاکدامنی به‌ عنوان هفته «عفاف و حجاب» نامگذاری شده است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده:علیزاده
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.