به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه‌های نماز جمعه شهر دوگنبدان افزود: دشمنان خیال می‌کنند که این واکنش ها مدت زمانی کوتاه دارد اما آزادی خواهان جهان تا عقب نشینی غاصبان در تصمیم‌های نابخردانه از پای نخواهند نشست.
وی بیان کرد: انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس و حمایت آمریکا از آن بسیاری از مسلمانان و حتی غیرمسلمانان را به واکنش واداشته است.
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا چهارشنبه، قدس را رسماً به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت.
این تصمیم رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا با مخالفت شدید کشورهای اسلامی و جامعه جهانی مواجه شده است.
حجازی اظهار کرد: هیچ انسان بامنطقی این اقدام خودسرانه ترامپ را نمی‌پذیرد و استکبار جهانی خاصه آمریکا بداند نقشه‌ها و توطئه‌هایشان در قدس هم خنثی خواهد شد.
وی با اشاره به سالروز شانزدهم آذر و روز دانشجو افزود: در این روز تعدادی از دانشجویان دانشگاه تهران به شهادت رسیدند و رژیم منحوس پهلوی که دست نشانده و جیره خوار آمریکا بود در همان دانشگاه به معاون رئیس جمهور آمریکا دکترای افتخاری داد.
حجازی اظهار کرد: روز دانشجو جلوه‌ای از استکبار ستیزی، استقلال طلبی و عدالت خواهی جوانان ایران اسلامی است.
امام جمعه شهر دوگنبدان خواستار توجه بیشتر به قشر دانشجو به عنوان سرمایه‌های آینده کشور شد.
وی در ادامه سخنانش به دستگیری سارقان طلافروشی شهر دوگنبدان اشاره و تصریح کرد: نیروی انتظامی چشم و چراغ ملت است که از تلاش‌ها و خدمات ارزنده آنها قابل تقدیر است.
سارقان طلافروشی که در شهریور ماه امسال با دستبرد مسلحانه به مغازه طلافروشی 'قدم خیر' در شهر دوگنبدان 2 تن از صاحبان مغازه را کشتند و یک نفر دیگر را مجروح کرده بودند، چهارشنبه دستگیر شدند.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشاردهنده: سید ولی موسوی
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.