سرهنگ کیقباد مصطفایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر این که فردی قصد انتقال مقداری مواد مخدر را به یکی از استان های مرکزی کشور داشته و از حوزه استحفاظی کهگیلویه و بویراحمد عبور می کند، این موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی افزود : ضمن هماهنگی های قضایی، اکیپ های عملیاتی از پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان به محور یاسوج به اصفهان اعزام و اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مأموران با انجام یک سری اقدامات پلیسی خودروی سمند حامل مواد مخدر را در این محور شناسایی و بلافاصله اقدام به تعقیب نامحسوس کردند و سپس به راننده آن دستور توقف دادند.
وی خاطر عنوان کرد: راننده این خودرو بدون توجه به دستور پلیس با سرعت زیاد و غیر متعارف اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز چند کیلومتری راننده از خودروی پیاده و پس از آتش زدن خودرو، از محل متواری شد.
مصطفایی تصریح کرد: ماموران پلیس، با دستگیری راننده و خاموش کردن خودرو حامل مواد مخدر ، 90 کیلوگرم ماده مخدر از نوع حشیش به صورت نیمه سوخته کشف و ضبط کردند.
کهگیلویه و بویراحمد در چند سال اخیر به یکی از مسیرهای حمل و توزیع مواد مخدر از جنوب و شرق به مناطق مرکزی و غرب کشور تبدیل شده است.
بر اساس آمار نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته چهار هزار و 416 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شد.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی**انتشاردهنده: سید ولی موسوی
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.