به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز چهارشنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برخی از کالاهای قاچاق فاسد شدنی همچون مواد خوراکی و بعضی اقلام مورد نیاز آسیب دیدگان از جمله لوازم خانگی و پتو در اولویت باشد.
وی افزود: کاروان کمک‌های مردمی این استان به مناطق زلزله زده در غرب کشور روز پنجشنبه هفته جاری اعزام می شوند.
احمدی با اشاره به کنترل مبادی ورودی کالاهای قاچاق در جاده های ارتباطی استان نیز گفت: علاوه بر منظم ومستمر بودن عملیات ها باید مستند و همراه با عکس وفیلم باشد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین درباره وضعیت کیفیت و کمیت ارایه سوخت از جمله بنزین گفت: گلایه مندی های فراوانی در این راستا گزارش شده که به نظر می رسد شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی استان در این زمینه به رسالتش خوب عمل نکرده است.
کهگیلویه وبویراحمد با هشت شهرستان و 17 شهر دارای 713 هزار نفر جمعیت است.
35 جایگاه سوخت در این استان موجود است.
وی تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید واقعی و اقتصادی در کشور را تا حد قابل ملاحظه ای منوط به کاهش فساد و قاچاق در این حوزه دانست و گفت: دولت نیز با حساسیت بر روی این مهم تاکید دارد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: باید برای هر طرح و قانون مربوط به کمیسیون قاچاق کالا و ارز در سطح کشور برش های استانی آن نیز تهیه شود.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد همچنین ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه در استان در هفت ماه گذشته را 230 میلیارد ریال ذکر کرد.
حسین بهمنی افزود: تعداد پرونده های تشکیل شده در هفت ماه گذشته سال جاری در زمینه قاچاق کالا نیز یکهزار و 103 مورد و در مدت مشابه سال گذشته 939 فقره بوده است.
وی گفت: یکهزار و 355نفر نفر در هفت ماه گذشته دستگیر شدند که شمار افراد دستگیر شده در این راستا در مدت مشابه سال گذشته 819 نفر بود.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار دهنده: سید ولی موسوی
3016/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.