نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی‌اظهار داشت : با جدیت پیگیر گازرسانی به بخش‌های چاروسا و دیشموک هستیم.

به گزارش"ایلنا" از یاسوج، عدل هاشمی‌پور ، اظهار داشت: شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در آینده‌ای نه چندان دور نسبت به برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار پروژه گازرسانی به بخش‌های ممبی٬ سرآسیاب و کت از توابع شهرستان بهمئی اقدام می‌کند.

وی خواستار تسریع در روند گازرسانی به مناطق دشمن زیاری، چاروسا و دیشموک شد و افزود: پیگیری و تلاش‌های مجموعه شرکت گاز استان برای تعیین تکلیف این پروژه و همچنین تکمیل و اتمام پروژه ستودنی است.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  با جدیت پیگیر گاز رسانی به بخش‌های چاروسا و دیشموک هستیم و امیدوارم طبق برنامه زمانبندی در دهه فجر امسال شاهد بهره برداری و رسیدن گاز در منطقه چاروسا باشیم.

هاشمی‌پور ابراز کرد: انتظار می‌رود با هدف به سرانجام رساندن پروژه در کمترین زمان ممکن و همچنین تسریع در روند اجرایی مطابق برنامه پیش بینی شده، یک اکیپ دیگر به پروژه اضافه و با هماهنگی سایر نهادهای اجرایی معارضات محلی رفع شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون پروژه 30درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بیان کرد: امیدواریم شرکت گاز استان از هیچ تلاشی برای افتتاح و بهره برداری از پروژه گازرسانی به دیشموک و چاروسا در دهه فجر امسال دریغ نکنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.