نماینده " کهگیلویه " بزرگ حمایت قاطع خود را از گزینه پیشنهادی وزیر نیرو اعلام کرد.

سردار " عدل هاشمی پور " در گفت و گو با ایلنا از یاسوج با بیان این مطلب گفت: مهندس بیطرف را سالهاست که از نزدیک می‌شناسم و این آشنایی ما با این مدیر شایسته نظام به دوران وزارت ایشان در  دوران اصلاحات و حضور من در قرار گاه خاتم الانبیا بر می گردد. 

وی با تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی با مهندس بیطرف، افزود: در این جلسه گفتم مهندس بیطرف از مدیرانی است که امتحان خود را  در هشت سال وزارتش در دوران اصلاحات بخوبی پس داده و تجربه درخشان  مدیریتی وی در اذهان همواره ماندگار است. 

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از معرفی مهندس بیطرفی برای مدیریت وزارتخانه کلیدی نیرو، ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم مهندس بیطرف در دوران جدید وزارت خود پروژه‌های این وزارتخانه را اولویت بندی کرده و با جمع کردن یک تیم مدیریتی توانمند نسبت به اجرای دقیق وظایف محوله همچون گذشته موفق ظاهر شوند.

نماینده کهگیلویه‌بزرگ گفت: همچنین پیشنهاد شد که واحدهای‌موازی وزارت نیرو در استان‌ها برای استفاده بهینه و حداکثری از نیروی انسانی و امکانات زیر مجموعه یک مدیریت واحد متمرکز شوند.

هاشمی پور افزود: وضعیت آب و هوایی استان " کهگیلویه و بویراحمد " به ویژه " کهگیلویه بزرگ " برای مهندس بیطرف کاملا تشریح شد و از وی درخواست کردم تا پس از شروع وزارت دستور اصلاح تعرفه فیش‌های برق حوزه انتخابیه ام را صادر نماید. 

وی خاطرنشان کرد: همچنین از اعضای محترم کمیسیون انرژی خواستم برنامه‌های مورد نظر خود را برای کمک به آقای بیطرف به وی و تیم همراهش ارائه دهند. 

نماینده کهگیلویه بزرگ از خدمات مهندس "چیت چیان" وزیر فعلی نیرو و تیم مدیریتی‌اش در دوران وزارت خود تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.