سید بهنام پاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 27 طرح در بخش فاضلاب با اعتباری بیش از 122 میلیارد و 942 میلیون ریال در دست اجراست.
وی بیان کرد: این طرح‌ها در زمینه تکمیل خط انتقال و اجرای شبکه فاضلاب با پیشرفت فیزیکی 13 تا 99 درصد در دست اجراست.
پاد با بیان اینکه فاضلاب دوگنبدان یکی از طرح‌های مهم اجرا شده دولت یازدهم در این شهرستان است گفت: عملیات اجرایی پروژه فاضلاب شهر دوگنبدان در سال 81 آغاز شد اما تا سال 86 به دلیل کمبود اعتبار راکد بود.
رئیس اداره آب و فاضلاب شهری دوگنبدان گفت: این طرح تا سال 93 تنها 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که هم اکنون فاز اول و دوم این طرح تکمیل شده است.
وی بیان کرد: بیش از 280 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای فاز اول تصفیه خانه فاضلاب دوگنبدان هزینه شده است.
پاد میزان اعتبار سرمایه گذاری شده در فاز دوم این طرح را 130 میلیارد ریال اعلام کرد.
وی گفت: با بهره برداری کامل از این طرح 110 هزار نفر از جمعیت شهر دوگنبدان از خدمات سیستم بهداشتی فاضلاب بهره‌مند خواهند شد.
رئیس اداره آب و فاضلاب شهری دوگنبدان افزود: 9 طرح عمرانی در حوزه آب با اعتباری بیش از 83میلیاردو 128 میلیون ریال اعتبار در دست اجراست.
پاد ابراز کرد: اصلاح و توسعه بخشی از فاضلاب دوگنبدان با 11 میلیاردو 924 میلیون ریال اعتبار، اجرای شیب بندی مخزن 2 هزار متر مکعبی و دیوار کشی اطراف ایستگاه امامزاده جعفر با اعتبار یک میلیاردو 987 میلیون ریال و اصلاح خط انتقال ایستگاه امامزاده جعفر از مهمترین طرح های در دست اجرای این اداره در بخش آب است.
وی تصریح کرد: اجرای بخشی از لوله گذاری شبکه آب دوگنبدان با اعتبار10 میلیاردو 605 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در دست اجراست.
وی عنوان کرد: بیش از 651 میلیارد و 884 میلیون ریال در دولت تدبیر و امید در حوزه آب و فاضلاب این شهرستان هزینه انجام شده است.
پاد اظهار کرد: این میزان اعتبار در زمینه رینگ مخازن، اصلاح آب‌رسانی خطوط اصلی آب‌رسانی، تعمیرات و بازسازی و بخش فاضلاب دوگنبدان هزینه شد.
پاد بیان کرد: 130 میلیارد ریال از این میزان اعتبارات در بخش فاضلاب و 259 میلیارد و 234 میلیون ریال در زمینه تصفیه خانه فاضلاب و 100 میلیارد ریال در طرح رینگ مخازن هزینه شد.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
خبرنگار: مریم صیادی** انتشار دهنده: سید ولی موسوی
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.