معاون فنی و زیربنایی و عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار از اجرای 44پروژه جدید در منطقه آزاد چابهار خبر داد.

حمیدالله بلیده ای در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در حال حاضر، احداث آب شیرین کن و تصفیه خانه با حجم سرمایه‌گذاری 5 میلیارد تومان به روش BOT تعریف شده و دوره بهره‌برداری تجاری آن 15 سال، ظرفیت تصفیه خانه در افق 15 ساله دو هزار مترمکعب در روز توسط شرکت مهندسین مشاور بهسازان محیط شرق به اجرا در خواهد آمد. 

عضو هیئت مدیره منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: هم اکنون 12 پروژه خرید تضمینی آب شیرین،تصفیه خانه،اجرای شبکه آب و فاضلاب با مجموع سرمایه گذاری به ارزش 227 میلیارد تومان به روش BOT (ساخت، تملک، بهره برداری وانتقال) در حال انجام مطالعه توسط مشاورین قرار گرفته و برخی از پروژه ها به مرحله اجرا در آمده اند. 

معاونت فنی و زیر بنایی منطقه آزاد چابهار در خصوص استفاده بخش آب و فاضلاب پیکره سوم جنوبی گفت: اجرای شبکه توزیع و جمع آوری فاضلاب پیکره سوم جنوبی و اجرای حوضچه فشار شکن 50 متر مکعبی و آبرسانی سایت این پیکره در مرحله تکمیل رفع نقص است. 

وی باتوجه به مطالعه طرحهای تفصیلی در پیکره های مختلف منطقه آزاد افزود: در سال 96 اجرای طرح های آماده سازی اراضی 446 هکتار در برنامه می باشد.

بلیده‌ای خاطر نشان کرد: 10هزار و 563 هکتار از اراضی نیازمند تهیه اجرای طرح هستند،که از این میزان 516 هکتار در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است.

وی عنوان کرد: 10 هزار و 431 هکتار از اراضی در ابتدای سال 96 فاقد طرح آماده سازی بوده که در این راستا 9هزار و 646 هکتار در قالب طرح های تفصیلی اراضی تهیه شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.