به گزارش ایرنا، این رقابت‎‎ها در پیست تازه تاسیس موتورسواری گچساران با حضور حدود بیش از 30 ورزشکار از استان های لرستان، چهار محال بختیاری، اصفهان، خوزستان و تیم موتورسواری گچساران برگزار شد.
رئیس هیات موتورسواری گچساران گفت: موتورسواران در کلاس‎‎های 65سی‎‎سی خردسالان، 125 سی‎‎سی و کلاس‎‎های 250 و 450 سی‎‎سی جوانان و پیشکسوتان با هم رقابت کردند.
صادق خادمی افزود: در کلاس 65 سی‎‎سی ویژه رده سنی خردسالان به ترتیب امیر رضا عوض پور، ناصر گرامی و محمد امین عوض پور هر سه از خوزستان حائز رتبه‎‎های اول تا سوم شدند.
وی ابراز کرد: در کلاس125سی‌سی نیز سعید صفایی از گچساران اول، علی آتش زا و یوسف دلنوازی زاده هر 2 از گچساران در رده دوم و سوم قرار گرفتند.
خادمی اظهار داشت: در کلاس‎250 سی‏‏سی جوانان به ترتیب احمد بهرامی از بهبهان، محمود گلکار از اصفهان و محمد قنواتی از خوزستان در رده‏‏های دوم تا سوم قرار گرفتند.
وی ادامه داد: مرتضی اسلامی نصب نیز در کلاس 450سی‎‎سی جوانان از بهبهان، حمید کرمی از شوشتر و امین نجفی از گچساران به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.
وی ادامه داد: در کلاس 250 سی‎‎سی پیشکسوتان نیز حسین کرمی، کیامرث باغبان زاده هر 2 از خوزستان نفرات اول و دوم شدند و داریوش بارانی از لرستان رتبه سوم را کسب کرد.
پیست موتور سواری گچساران در فضایی به وسعت سه هکتار ایجاد شده است.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران به مرکزیت شهر دوگنبدان در 150 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.
خبرنگار: مریم صیادی** انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
2082/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.