سهراب بنام روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی واحدهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد که مجوز آنها توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر شده و فاقد شناسه کسب و کار هستند باید برای دریافت شناسه خود به سامانه «بهین یاب» مراجعه کنند.
وی افزود: اصلاح شناسه ملی و کد ملی واحدهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد نیز از طریق مراجعه به بخش اطلاعات عمومی بنگاه در سامانه «بهین یاب» توسط متقاضی و تأیید این موارد توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان امکان پذیر است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر اساس پایش میدانی و نیازسنجی های انجام شده و به منظور توجه به مقوله آموزش به عنوان حلقه مفقوده تولید این استان نخستین دوره آموزشی تعمیر و مرمت دست بافته ها هفته آینده در یاسوج برگزار می شود.
بنام عنوان کرد: مشخصات بارز این دوره آموزشی شامل استفاده از مواد اولیه بومی، نوآوری، خلاقیت، بازگشت به طبیعت، کاربردی بودن و معرفی فرهنگ خاص منطقه ای خواهد بود.
وی ابراز داشت: امید است با برگزاری این دوره آموزشی زمینه اشتغال مولد برای ذینفعان خوشه دست بافته ها بیش از پیش در کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود.
وی گفت: برگزاری چهار کارگاه آموزشی تعمیر و مرمت دست بافته ها نیز تا پایان سال جاری برای ذینفعان این خوشه در شهرستان های مختلف کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار است.
290 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری در شهرک‌ ها و نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد مستقر است.
حدود 96 درصد از واحدهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در بخش صنایع کوچک است.
کهگیلویه و بویراحمد 21 شهرک و ناحیه صنعتی دارد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.