به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،شهر 100هزارنفری دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در 160کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد یکی از شهرهای نفتخیز جنوب کشور است و روزانه 620هزار بشکه نفت دراین شهرستان تولید می شود .


مسعود ظفری در دیدار مدیرکل مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد اظهاکرد : در شهر دوگنبدان به خدمات متنوعی نیاز است که باتوجه به محدودیت منابع درآمدی شهرداری، حمایت از محل درآمدهای مالیاتی راهگشای بسیاری از این مشکلات و بستر ساز خدمات جدید است.


وی با بیان اینکه پرداخت مالیات به عنوان حق دولت و درعین حال روشی برای توزیع عادلانه درآمدهاست، اظهارکرد : همه اشخاص حقیقی و حقوقی باید با نگاه مثبت به پیامدها و برکات اقتصادی واجتماعی پرداخت مالیات برای ترویج فرهنگ مالیاتی بیش از پیش همت گمارند.


مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد در این دیدارگفت : تعامل با اشخاص حقیقی وحقوقی و حرکت در راستای افزایش درآمدهای مالیاتی از برنامه های محوری این اداره کل است.


محمدعلی غفاری تصریح کرد : جذب درآمدهای مالیاتی و توزیع وعادلانه آن براساس قانون و حمایت عادلانه از شهرداری ها ودهیاری ها از برنامه های راهبردی امور مالیاتی است.


در این دیدار که حبیب الله عاملی مقدم عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان و کارمند امور مالیاتی گچساران حضور داشت، راهکارهای همکاری مطلوب شهرداری دوگنبدان و امور مالیاتی بررسی ومورد تاکید قرار گرفت .

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 765774
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.