کهگیلویه وبویراحمد دارای 17شهر و بیش از 400 دهیاری است و سال گذشته افزون بر425میلیارد ریال از محل مالیات برارزش افزوده و عواض آلایندگی به شهرداری ها ودهیاری های این استان پرداخت شد.
محمدعلی غفاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا میزان اعتبار تامین شده در سال جاری برای پرداخت به شهرداری ها و دهیاری ها از محل مالیات برارزش افزوده را حدود 110میلیارد ریال ذکر کرد و اظهار داشت: بیش از 82 میلیارد ریال از این میزان در فروردین و اردیبهشت سال جاری توزیع شده است.
وی با بیان اینکه پرداخت مالیات نقش موثری در تامین منابع پایدار، توسعه اقتصادی با رویکرد عدالت اقتصادی و اجتماعی دارد، تصریح کرد که با برنامه ریزی سازمان امور مالیاتی و اجرای طرح های مطلوب از جمله طرح جامع اصلاح نظام مالیاتی توفیقات خوبی دراین عرصه بوجود آمده است.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد اظهارکرد: افزایش درآمدهای پاک مالیاتی در حالی است که سازمان امور مالیاتی با تسهیل کردن فرایند وصول مالیات و پیش بینی برخی معافیت های قانونی تعامل خوبی با مودیان دارد.
وی همچنین ضمن تبریک هفته مالیات از 16 تا 23 تیرماه، تصریح کرد: این ایام فرصت خوبی است تا با اجرای برنامه های متنوع و پر محتوا در راستای اطلاع رسانی عمومی و ترویج فرهنگ مالیاتی گام های مهمی برداشته شود.
خبرنگار: فرزانه شریفی**انتشاردهنده:حسینعلی راشکی
8143 /8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.