به گزارش ایرنا، پژمان نیک اقبالی روز یکشنبه در نشست شورای مسکن ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: بر اساس قانون شهرداری ها موظفند برای یکبار تا 120 مترمربع مسکونی و 20 مترمربع تجاری معافیت هزینه های پروانه ساختمان را برای جامعه ایثارگری لحاظ کنند.
وی افزود: جامعه ایثارگری علاوه بر این از پرداخت هزینه انشعاب های آب، برق و گاز برای یکبار و تا 50 درصد هزینه دریافت خدمات مربوطه معاف هستند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همکاری جدی تر بانک های عامل این استان برای پرداخت تسهیلات مسکن به ایثارگران استان ضروری است.
نیک اقبالی عنوان کرد: هرگونه تذکر در زمینه کم کاری برای پرداخت تسهیلات مسکن به ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد از طریق مکاتبه توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان انجام شود.
وی ابراز داشت: بانک صادرات کهگیلویه و بویراحمد با پیگیری از طریق تهران مشکل پرداخت تسهیلات مسکن به ایثارگران استان را برطرف کند و در غیر این صورت موضوع را به بنیاد شهید استان و دیگر متولیان اعلام کند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: سال گذشته 613 سهمیه پرداخت تسهیلات مسکن به جامعه ایثارگری استان تخصیص یافت.
سید منصور موسوی اظهار داشت: از مجموع این تعداد سهمیه تاکنون ۳۸ درصد جذب شده است.
وی افزود: 94 درصد از این تعداد سهمیه نیز به بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد معرفی شده است و بانک صادرات استان نیز به تعهدات خود برای پرداخت ۷۵ سهمیه عمل نکرده است.
موسوی بیان کرد: همکاری بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد برای استفاده مناسب از سهمیه های اختصاصی به استان ضروری است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: مسعود علیزاده
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.