به گزارش ایرنا، سردار مهدی انصاری روز سه شنبه در دیدار جمعی از مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با امام جمعه یاسوج اظهار داشت: پس از ارتقای شاخص‌های امنیتی در این استان میزان وقوع جرائمی از قبیل سرقت و نزاع‌های دسته جمعی در 6 ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال 1395 به ترتیب 27 و 11 درصد در استان کاهش داشته است.
وی افزود: میزان کشفیات انواع مواد مخدر نیز در این مدت در کهگیلویه و بویراحمد 14 درصد افزایش یافته است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هفته نیروی انتظامی سال جاری 300 ویژه برنامه در نقاط مختلف این استان اجرا می‌شود.
سردار انصاری عنوان کرد: صبحگاه مشترک، نشست هم اندیشی با اصناف، همایش تخصصی فرماندهان انتظامی و رؤسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، ملاقات مردمی مسئولان نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با مردم استان از جمله این برنامه‌هاست.
امام جمعه یاسوج نیز گفت: نقش و جایگاه پلیس در برقراری نظم، امنیت و آرامش در جامعه به عنوان اساسی‌ترین نیاز مردم حائز اهمیت و حیاتی است.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی اظهار داشت: قدردانی از تلاش مأموران نیروی انتظامی که برای برقراری آرامش، امنیت و نظم در جامعه از جان خود مایه می‌گذارند وظیفه همگانی است.
وی با تأکید بر لزوم همکاری هر چه بیشتر مردم کهگیلویه و بویراحمد با نیروی انتظامی این استان، افزود: پلیس استان نیز باید با تلاش مضاعف و بهره گیری بهینه‌تر از دیگر دستگاه‌های اجرایی زمینه وقوع جرم و فساد را مسدود کند.
14 تا 20 مهر هر سال به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.