به گزارش ایرنا، سرهنگ جهانگیر انصاری عصر روز جمعه در آیین رژه نیروهای مسلح گچساران با بیان اینکه ایران به تنهایی در این جنگ نابرابر در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کرد گفت: جهان در هشت سال جنگ تحمیلی تمام عزم خود را برای نابودی نظام اسلامی جزم کرده بود.
وی اظهار داشت: شهدا و نیروهای مسلح ایران اسلامی پاسداران و ضامنان حفظ انقلاب اسلامی هستند.
انصاری افزود: رژه پراقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی در سراسر کشور نشان‌دهنده اقتدار و قدرت نمایی نیروهای نظامی ایران اسلامی و عزت و اعتماد به نفس بالای ایران است.
انصاری تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران امانتی گرانبها از سوی شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بوده زیرا اگر آنها نبودند امروز شاید حکومتی غیر‌اسلامی در ایران مستقر شده بود.
وی عنوان کرد: امروز امثال شهید حججی برای نسل جوان الگو و نمونه است که با پیروی از سیدالشهدا (ع) ثابت کردند که می‌توان پاکدامن و مؤمن دوره جوانی را سپری کرد.
انصاری شهید حججی را نماد برتر الگوی مقاومت و از خودگذشتگی دانست و گفت: شهید حججی نماد عزت و اقتدار اسلام و نظام است.
وی افزود: شهید حججی و سایر شهدا با پیروی از مکتب رهایی بخش اسلام و سالار شهیدان در جهت اعتلای اسلام و نظام جمهوری اسلامی از همه هستی خود گذشتند.
انصاری ادامه داد: امروز مهمترین نیاز کشور رشد و توسعه فرهنگ شهادت و ایثار در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان بوده تا در صورت هرگونه تعرض پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان داده شود.
یگان‌هایی سپاه ناحیه گچساران، نیروی انتظامی و بسیج دانش آموزی در این آیین با گام‌های آهنین و استوار خود در مقابل تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری رژه رفتند و توان و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.
مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان گچساران در این آیین حضوری گسترده داشتند و از نزدیک اقتدار و عظمت نظامی ایران اسلامی را مشاهده کردند.
رژیم بعثی عراق در 31 شهریور ماه سال 1359 با بمباران نقاط مختلف جنوبی و غربی کشور جنگ تحمیلی را آغاز کرد که حدود هشت سال به طول انجامید.
خبرنگار: مریم صیادی*** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.