حجت الاسلام حسن صادقی نسب روز چهارشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی گناباد به مناسبت سوم خرداد افزود: نیروهای مسلح با همراهی مقاومت مردمی با تجهیزات اندک در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح بعثی بعد از 34 روز مقاومت خرمشهر را آزاد کردند و افتخارات بی بدیلی در دفاع از سرحدات کشور از خود به یادگار گذاشتند.
وی گفت: عملیات بیت المقدس سالروز آزادسازی خرمشهر به الگوی مهم وحدت و همدلی در مقابل سیاستهای خصمانه استکبار جهانی تبدیل شده و غرورآفرینی رزمندگان اسلام در این عملیات ثابت کرد هر زمان ملت ایران با توکل به خداوند تحت منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی با همبستگی در مقابل مستکبران ایستادگی کردند به پیروزی دست یافتند.
او با اشاره به تشدید اقدامات ایران هراسی و مذاکرات ترامپ با سران برخی کشورهای عربی برای مقابله با کشورمان نیز اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی به برکت آمادگی نیروهای مسلح، اتحاد، همدلی و حضور گسترده مردم با رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب هیچ هراسی از ترفندها و تهدیدهای دشمنان ندارد و دشمنان در صورت هرگونه تهدید احتمالی با پاسخ قاطع مواجه می شوند.
سرهنگ علی ابراهیم زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد نیز در این مراسم گفت: امروز نیروهای مسلح کشورمان با بهره گیری از تجربیات هشت سال دفاع مقدس در آمادگی کامل برای دفاع از کیان میهن اسلامی قرار دارند و هر گونه تهدید دشمنان را در نطفه خفه خواهند کرد و منطقه را به گورستان مزدوران استکبار جهانی تبدیل می کنند.
همچنین در این مراسم از خانواده های شهدای عملیات بیت المقدس با اهدای لوح تقدیر شد. شهرستان گناباد 13 شهید در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر تقدیم اسلام و انقلاب کرده است. گناباد 1339 شهید، جانباز و آزاده دارد. مرکز شهرستان گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسن زاده **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.