نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که نباید خدشه‌ای بر وحدت کنونی که در کهگیلویه و بویراحمد شکل گرفته وارد شود.

به گزارش ایلنا، متن پیام غلامرضا تاجگردون خطاب به مردم و مسئولان به شرح ذیل است:

‍ به نام خدا

 جهت استحضار مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و رسانه‌های محترم در خصوص تعیین استاندار جدید استان - همچنانکه قبلا موکدا اعلام شد نمایندگان استان و اکثریت قریب به اتفاق موافقین دولت و اصلاحات اعتقاد داشتند در صورت تمایل بر ماندن جناب دکتر خادمی توسط خود و یا دولت،  مجمع نمایندگان همچون گذشته با او همکاری داشته و رضایت کامل از عملکرد مطلوب ایشان دارند.

 بعد از اینکه ایشان و دولت به این جمع‌بندی رسیدند که ضرورت بر ارتقاء ایشان است در این مسیر همکاری کرده و در این زمینه نیز تلاش کردند.

 قبل از تعیین استاندار وظیفه خود می‌دانستیم از مشورت و راهنمایی راهبردی برخی از سیاسیون محترم منجمله برادر ارجمندم جناب سید باقر موسوی استفاده کرده و به همین منظور خدمتشان رسیده و از رهنمودهای راهبردی آنان استفاده کردیم.

خوشبختانه در این دور در تعیین استاندار تلاش‌های متضاد در استان و تهران صورت نگرفت و بحث‌های پوشیدن کت و شلوار برای تعیین استاندار موضوعیت نداشته و اجحاف بر این وحدت است و استان عزیز ما شاید تنها استانی بود که بدون دغدغه و حاشیه استاندارش تعیین شد که در نوع خود بی نظیر است.

 جناب دکتر احمدی اگر چه از دوستان  ١٠-١٥ ساله اینجانب است که در دوره نهم افتخار همکاری با ایشان را در کمیسیون داشتم و درد مناطق محروم همراه با نگاه علمی به حل مشکلات را دارد ولی یقین دارم رفتار معتدلانه ایشان آینده روشنی برای استان را ورق خواهد زد و بدانیم این تصمیم همراه با توافق و عنایت ویژه دولت محترم صورت گرفته و قطعا این توافق بر توسعه استان موثر است.

در انتها از همه دوستان و مردم شریف بالاخص سیاسیون ، فعالین اقتصادی ، ائمه محترم جمعه و موثرین بر جامعه و نیز مردم شریف به عنوان برادرکوچک و وکیل شما که قطعا تلاشم در کنار دیگر همکاران عزیزم در مجلس شورای اسلامی در راستای توسعه و بالندگی استان است  درخواست دارم این آرامش و وحدت را قدر بدانیم و استان را آماده یک دوره دیگر چهارساله برای کار و تلاش بکنیم.

غلام رضا تاج گردون وکیل مردم

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.