در آیین آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد، از سرپرستی خبرگزاری ایلنا در کهگیلویه و بویراحمد به عنوان خیرین رسانه‌ای در حوزه زندانیان غیرعمد تجلیل بعمل آمد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در آیین آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد که در سالن صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد، از " ضرغام علی بازی"  سرپرستی و خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کهگیلویه و بویراحمد به عنوان خبرنگار برتر در حوزه برپایی جشن‌های گلریزان و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از سوی رئیس کل دادگستری و مدیرکل اداره زندان‌ها و اقدامات تامینی استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد. 

در این مراسم از خبرنگاران ایسنا، ایرنا، سایت های محلی خبردنا و ایل بانو و مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز تجلیل شد.

در لوح اهدایی که سرپرست خبرگزاری ایلنا در کهگیلویه و بویراحمد که به امضای " حجت الاسلام غلامرضا مزارعی " رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان و " اسماعیل جمیاری " مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد و نائب رئیس هیئت امناء ستاد دیه این استان رسیده چنین آمده: 

برادرارجمند آقای ضرغام علی‌بازی،خبرنگار محترم خبرگزاری ایلنا

توسعه، ترویج و تبلیغ شعائر اسلامی باعث قوام و دوام جامعه، اعتلای شریعت ناب محمدی(ص) و ایجاد ظرفیت های لازم جهت همراهی عمومی و در نهایت تحقق عینی فرضیه واجب امر به معروف بصورت فراگیر خواهد شد.

بااهتمام ویژه جنابعالی و مشارکت تحسین برانگیز خیرین و نیکوکاران استانی، شاهد برپایی جشن گلریزان و آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد بوده ایم و از باب حدیث شریف " من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق " از خدمات ارزنده و تلاش های صادقانه آن جناب تقدیر و تشکر می نمائیم.

امیدست که همیشه ایام در تحقق اهداف نظام الهی، اسلامی و دستگیری از نیازمندان جامعه موفق، پیروز و سربلند باشید.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در این آیین 43 زندانی جرائم غیرعمد استان کهگیلویه وبویراحمد با همکاری خیرین و کمک های برخی دستگاهها، بانکها و بیمه و ستاد دیه کشور آزاد شدند. 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.