رئیس دانشگاه یاسوج گفت: ضیا هاشمی، کارنامه درخشانی در 4 سال گذشته از خود به جای گذاشته‌ و از تجارب مفید و ارزشمندی برخوردار هستند.

به گزارش ایلنا، محمود رضا رحیمی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: سید ضیا هاشمی بدون شک نقش بسزایی در تلطیف فضای دانشگاه‌ها داشته‌اند و زحمات بسیاری در جهت حرکت  مطلوب دانشگاه‌ها و ایجاد محیط‌های آرام دانشگاهی کشیده‌اند.

رحیمی با اشاره به شرایط کنونی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در شرایط فعلی ،این وزارت خانه به وزیری آشنا به ساختار وزارت خانه، دانشگاه‌های کشور و مطالبات ملت و دولت محترم نیاز دارد که بتواند با سابقه مدیریت قابل قبول از عهده مسئولیت سنگین وزارت برآید.

وی روند رشد علمی و نگاه همه جانبه به توسعه آموزش عالی را مثبت ارزیابی کرد و اذعان داشت: سیاست‌های هوشمندانه دولت تدبیر و امید و مجموعه مدیریتی وزارت علوم در این موفقیت نقش بسزایی داشته است.

این عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج ادامه مسیر آرام و موفق وزارت علوم و دستیابی به اهداف مدنظر چشم انداز توسعه علمی کشور را منوط به وجود مدیریتی اعتدالی در راس وزارت علوم دانست و افزود: نگرش انسان محور و مبتنی بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب صرفا در بسترهای آرام دانشگاه‌ها و مدیریت‌های اعتدالی امکان پذیر خواهد بود.

وی در پایان متذکر شد: دانشگاه یاسوج همچون سایر مراکز علمی و دانشگاهی کشور برای تداوم سیاست‌های موثر رئیس جمهور محترم در حوزه آموزش عالی خواستار تداوم روند رو به رشد حاکم بر وزارت علوم است و در این مسیر سید ضیا هاشمی را از گزینه‌های مطلوب، موفق و آزمون داده می‌داند.َ

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.