به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،حمید رضا پیمانجو بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: یگان حفاظت سازمان ملی راه و شهرسازی تشکیل شد و در راستای تشکیل این یگان، در استان ها نیز این امر عملیاتی شد.

پیمانجو تصریح کرد: این یگان دارای چارت سازمانی مصوب است و هدف از تشکیل این یگان در استان، حفظ، حراست و جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی در محدوده و حریم شهر است.

معاون املاک راه و شهرسازی استان گفت: نیروهای این یگان آموزش های لازم را دیده اند و مجهز به امکانات خودرویی و تجهیزات مجوز دار هستند.

پیمانجو اظهار کرد: در راستای آشنایی نیروها با قوانین و مقرارت حقوقی و قضایی دوره آموزشی توسط نماینده دادستان در یاسوج برگزار شد.

وی افزود: پرسنل پس از صدور کارت به عنوان ضابط قضایی با حوزه اختیارات مشخص شده شناخته می شوند و در صورت مواجه با تخلفات و تصرف زمین جلوی تخلفات را گرفته و نسبت به انجام صورت جلسه و گزارش و ارسال برای دادستان اقدام می کنند، تا سایر اقدامات توسط متولیان انجام شود.

پیمانجو تصریح کرد: از زمان راه اندازی یگان در استان با گشت های شبانه روزی بیش از ۸۰ مورد جلوگیری از تصرفات محقق شده است و بیش از ۴ هکتار اراضی تصرف شده برگشت داده شده است و با تشکیل پرونده به محاکم قضایی فرستاده شده است.

پیمانجو کاهش هزینه های دولتی، جلوگیری از گسترش تخلفات به مراحل بالاتر و بهره وری بهتر از نیروی انسانی را از جمله مزایای فعالیت های یگان حفاظت دانست.

پیمانجو گفت: برنامه ریزی هایی برای برگزاری دوره ها، استفاده از ظرفیت های مردمی با راه اندازی سامانه ارتباطی و افزایش نیرو انجام شده است. وی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی از همکاری مناسب مردم در رابطه با گزارش تخلفات خبر داد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 718307
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.