به گزارش ایرنا، حسین مهری روز چهارشنبه در آیین رونمایی از پروژه سیماک (سامانه یکپارچه سازی مدیریت املاک کشور) در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان اظهار کرد: 710 کد شهری و 260 هزار کد روستایی که 50 درصد اطلاعات روستایی و 90 درصد از اطلاعات شهری را شامل می شود در این طرح به‌ روز رسانی شده است.
وی ادامه داد: در دنیا پست نقشی محوری در زمینه سالم‌سازی محیط ‌های اداری به‌ویژه در کشورهای توسعه‌یافته ایفا می‌کند.
وی بیان کرد: افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و سالم‌ سازی ادارات از ویژگی‌های واگذاری اختیارات توسط دولت‌ها به پست بوده و در قانون برنامه ششم نیز بر این نکته که اقدامات دولت باید توسط پست الکترونیک انجام شود تاکید شده است.
مهری افزود: در جابجایی مرسوله از تولیدکننده به مصرف‌کننده از 35 تا 400درصد هزینه واسطه گری دریافت می شود درحالی‌که در تجارت الکترونیک تنها هشت تا 12 درصد هزینه جابجایی کالا دریافت می‌شود.
مدیرعامل شرکت ملی پست کشور گفت: دیگر نمی‌توان کشور را با شیوه‌های فعلی اداره کرد چراکه هزینه‌های سنگینی در سیستم اداری در حال پرداخت شدن است و این امر هزینه‌های جاری دولت را افزایش داده است.
مهمترین اخبار و رویدادهای استان لرستان علاوه بر سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان به نشانی http://www.irna.ir/lorestan در کانال تلگرامی irnalorestan@ نیز منتشر می شوند.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.