به گزارش ایرنا، سید محمدتقی علوی روز دوشنبه در نشست مجمع انتخابات هیأت تیراندازی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: به دلیل وجود افراد مستعد، علاقه‌مند و باانگیزه در زمینه تیراندازی در استان امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز این رشته ورزشی به زودی فراهم خواهد شد.
وی افزود که تیراندازی جزء رشته‌های ورزشی المپیکی بوده و علاوه بر آن نیز در کنار شنا و سوارکاری مورد تأکید دین مبین اسلام و آموزه‌های دینی است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به همین دلیل رشته ورزشی تیراندازی اهمیت ویژه‌ای داشته و باید در راستای شکوفایی هر چه بیشتر آن در استان مورد توجه و حمایت همه جانبه قرار گیرد.
علوی عنوان کرد که هدف گذاری رئیس هیأت تیراندازی کهگیلویه و بویراحمد توسعه روز افزون زیرشاخه‌های این رشته ورزشی از جمله تفنگ بادی، تپانچه و اهداف پروازی در استان باشد.
وی خواستار تعامل هر چه بیشتر هیأت تیراندازی کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌های هشت‌گانه این استان با اداره کل ورزش و جوانان استان برای جذب اعتبارات و امکانات بیشتر شد.
علوی ابراز داشت: رئیس هیأت تیراندازی کهگیلویه و بویراحمد برای گرفتن میزبانی رقابت‌های کشوری در سال‌های آینده به منظور معرفی هر چه بیشتر استان و استعدادهای ورزشی آن پیگیری‌ها و رایزنی‌های لازم را با فدراسیون انجام دهد.
رئیس هیأت تیراندازی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که افزایش تعامل و ارتباط با مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان در راستای شناسایی و پرورش استعدادهای این رشته ورزشی از مهمترین برنامه‌های چهارسال آینده هیأت است.
محمد مؤمنی منش برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان، داوران و ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد و تلاش برای توسعه رشته ورزشی تیراندازی در تمامی نقاط استان را از دیگر برنامه‌های این هیأت برشمرد.
محمد مؤمنی منش در این نشست با کسب 16 رأی از مجموع 16 رأی مأخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت تیراندازی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد.
کهگیلویه و بویراحمد دارای حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در رشته‌های مختلف است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.