سهراب بنام روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به‌منظور تسهیل و تسریع در بهره گیری مؤدیان از معافیت‌های مالیاتی و جلوگیری از جرائم مالیاتی اطلاعیه ای برای فعالان اقتصادی مستقر در شهرک‌های صنعتی از معافیت یادشده، صادر شده است.
وی بیان کرد: فعالان اقتصادی فارغ از محل فعالیت و یا معافیت‌های مالیاتی باید تکالیف قانونی خود را طبق موارد ذکر شده انجام دهند.
بنام عنوان کرد: داشتن مجوزهای قانونی فعالیت، ارائه اظهارنامه مالیاتی و اعلام درآمدها به نحو کامل و شفاف به سازمان امور مالیاتی کشور با رعایت شرایط ذکر شده برای استفاده از معافیت مذکور از سوی مؤدیان الزامی است.
وی تصریح کرد: مؤدیان می‌توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی به نشانی www.tax.gov.ir برای ثبت نام و دریافت شماره اقتصادی اقدام کنند.
بنام اظهار کرد: همه اشخاص حقوقی و صاحبان مشاغل بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی مکلف‌اند در چارچوب مفاد آیین نامه برای انجام معاملات خود صورتحساب صادر و شماره اقتصادی خود و طرف معامله را در صورتحساب‌ها، قراردادها و سایر اسناد مشابه درج کنند.
وی افزود: تمامی اشخاص حقوقی و صاحبان مشاغلی که از آنها فراخوان شده نیاز است صورت معاملات فصلی الکترونیکی خود را در سامانه عملیات الکترونیکی مؤدیان مالیاتی ثبت یا در قالب اطلاعات درخواستی به اداره امور مالیاتی ذی‌ربط ارائه کنند.
13 شهرک و ناحیه صنعتی در قالب حدود 400 واحد صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
میزان سرمایه گذاری این طرح‌ها یک هزار و 600 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی آنها یک هزار و 600 نفر است.
خبرنگار: حسین خدمتی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7531/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.