رئیس هیات هندبال گچساران روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت که این مسابقات با حضور هفت تیم و بیش از 85 نفر از بازیکنان رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان در ماه مبارک رمضان برگزار شد.
یعقوب شکوهی افزود که مسابقات هندبال جام رمضان گچساران با هدف شناسایی و جذب استعدادهای بومی هندبال این شهرستان در سالن هندبال مجموعه آزادی شهر دوگنبدان برگزار شد.
وی اظهار کرد که در مسابقات هندبال جام رمضان که به میزبانی نفت و گاز گچساران برگزار شد تیم‌های شهدای پانصد دستگاه، کارکنان دولت، رزمندگان، سادات، رادک و نفت و گاز گچساران حضور داشتند.
شکوهی افزود که تیم هندبال شهدای نفت الف در رده نوجوانان و تیم شهدای نفت و گاز در رده نونهالان در این رقابت‌ها قهرمان شدند.
وی تصریح کرد: در این دور از مسابقات با توجه به جشنواره استعدادیابی که از سوی باشگاه نفت و گاز گچساران برنامه ریزی شده با دقت و حساسیت بیشتری به کار گزینش بازیکنان نخبه شهرستان اقدام شد.
رئیس هیات هندبال نفت و گاز گچساران اظهار داشت: با توجه به کسب سهمیه آسیایی تیم هندبال بزرگسالان فرصت بسیار خوبی برای معرفی پتانسیل‌های شهرستان به هندبال این قاره کهن فراهم شده است.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران 16 هزار ورزشکار دارد.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشاردهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.