مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ضمن بازدید از پروژه های مرتبط با تولید در حوزه عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از نزدیک در جریان پیشرفت کار این پروژه ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، بررسی پیشرفت کار و مشاهده آخرین مراحل اجرایی پروژه مقاوم سازی و نوسازی بخشی از خط لوله 48 اینچ صادراتی نفت خام، بخش نخست این بازدید بود.

بیژن عالی پور در این رابطه گفت: طی این پروژه  15 کیلومتر از خط لوله که در مناطق کوهستانی و صعب العبور قرار داشت، تعویض و نوسازی و مابقی خط تا گوره مقاوم سازی شده که هم اکنون در آخرین مرحله پیش از راه اندازی قرار دارد .

عالی پور مقاوم سازی این خط لوله را در راستای افزایش پایداری تولید  و افزایش ظرفیت انتقال نفت خام مهم قلمداد نمود.

در ادامه این بازدید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در جریان تکمیل و مراحل  نهایی پروژه احداث نمک‌زدایی گچساران 3  قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب در این رابطه تصریح کرد: پروژه نمکزدایی گچساران 3 یکی از طرح های مهم و کلیدی مناطق نفتخیزجنوب در محدوده گچساران است که به زودی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی توضیح داد: این نمکزدایی با ظرفیت 110 هزار بشکه در روز قادر است علاوه بر افزایش کیفیت  نفت نمکی این میدان، امکان پایداری و افزایش  تولید را نیز فراهم نماید.

عالی پور و هیات همراه در بخشی از این بازدید در نشستی با حضور مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ضمن جمع بندی مشاهدات،برای گره گشایی از برخی مشکلات فراروی راه اندازی این پروژه ها به هم اندیشی پرداختند.

در این بازدید، مدیران تولید و مهندسی و ساختمان مناطق نفتخیز جنوب و مجریان طرح ها نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.