به گزارش ایرنا، غلامرضا تاجگردون روز چهارشنبه در نشست با منتخبان و نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای دوگنبدان و باشت افزود که بر اساس رویه مرسوم جهانی احزاب سیاسی برای مشارکت در انتخابات برنامه دارند و این برنامه با مشارکت اعضای نخبه شکل می‌گیرد.
وی بیان کرد که در ایران نام حزب‌ها و گروه‌های سیاسی در انتخابات برنده و یا بازنده می‌شود که این امر نیازمند توجه است.
تاجگردون تصریح کرد که در صورت اصلاح رویه موجود مردم به برنامه‌ها رأی می‌دهند و آسیب‌های پس از انتخابات به حداقل خواهد رسید.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به تغییر 70 تا 80 درصد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برخی از انتخابات گذشته اشاره کرد و افزود که این پدیده در حوزه مسائل سیاسی جهان مثبت نیست.
وی بر تلاش برای اصلاح رفتارهای سیاسی پس از انتخابات با انجام اصلاحات قانونی تاکید کرد.
تاجگردون بیان کرد که برای بهره گیری از ظرفیت نیروهای خلاق هر منطقه فعالیت مجمع‌های مشورتی در کنار شوراهای اسلامی شهرها ضروری است.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه یک شخص نمی‌تواند در تمام حوزه‌ها تخصص داشته باشد، استفاده از نظر مشورتی دیگران به شتاب گیری توسعه کمک می‌کند.
تاجگردون مشارکت پرشور مردم مهم‌ترین بزرگ‌ترین مزیت انتخابات در ایران است.
در این نشست منتخبان و نامزدهای حاضر در جلسه دیدگاه‌های خود درباره راهکارهای شتاب بخشی به آبادانی شهرهای باشت و گچساران را ارائه و بر راه اندازی شورای مشورتی در هر 2 شهرستان تأکید شد.
شهرستان‌های گچساران و باشت با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشاردهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.