رئیس آب و فاضلاب شهری گچساران از هدر روی 27 درصد از آب شرب این شهر خبرداد و گفت: بیشتر این هدر روی مربوط به محله‌های بافت فرسوده است.

"سید بهنام پاد" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از یاسوج افزود: 30 درصداز شبکه آب شرب گچساران فرسوده است که همین میزان باعث شده تا 27 درصد هدرروی آب داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در تلاشیم تا مشکلات شبکه فرسوده را حل کنیم، اظهار داشت: هم اکنون اصلاح شبکه فرسوده کوی کارکنان (کوچه ۱۷ و۱۸ شمالی ۲۱ جنوبی)، کوی رزمندگان محله لبنان و بخشی از منازل روبروی گلزار شهداء در دستورکار قراردارد و تا پایان امسال درصورت تامین اعتبار نزدیک به ۸ کیلومتر از شبکه فرسوده اصلاح می شود.

رئیس آب و فاضلاب شهری گچساران گفت: با بازسازی پمپ‌های ایستگاه‌های سعادت آباد، خیر آباد و امامزاده جعفر(ع) و برنامه‌ریزی های انجام شده از سوی این اداره در تابستان سالجاری مشکل کم آبی در گچساران را نخواهیم داشت.

پاد با تشکر از فرماندار گچساران و مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: از مهمترین اقدامات دولت تدبیر وامید در حوزه آب شهری در گچساران ساخت رینگ مخازن آبرسانی از سد کوثر به گچساران بوده که به زودی با حضور نماینده شهرستان که حمایت زیادی از این اداره دارد افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه افتتاح پیش تصفیه خانه و تصفیه خانه فاضلاب گچساران از هدایای دولت تدبیر و امید به مردم گچساران است، اظهار داشت: پیمانکاران این شرکت در 15 نقطه شهری در حال شبکه‌گذاری فاضلاب هستند و هم اکنون به سمت سه راهی و کارکنان در حال حرکت بوده و طبق برنامه زمانبندی منطقه 500 دستگاه دوگنبدان تا پایان سالجاری به شبکه فاضلاب خواهند پیوست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.