مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از ثبت نام دانش آموزان این استان تا پایان مردادماه امسال خبرداد و اظهارداشت: ثبت نام از دانش‌آموزان از طریق سامانه های ثبت نام، سناد و سنجش و تا پایان مردادماه 96 انجام می شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " هادی زارع پور" در نشست ستاد ثبت نام دانش آموزی در اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از خانواده‌ها خواست برای ثبت نام دانش‌آموزان هرچه زودتر به مدارس مراجعه کنند.

وی افزود: طرح نظارت بر ثبت نام آغاز شده و در صورت وجود هرگونه تخلف از طریق واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره آموزش و پرورش پیگیری می شود.

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد، فعالیت‌های هدایت تحصیلی را در اولویت برنامه های این اداره کل عنوان و اظهار داشت: با در نظرگرفتن این اولویت ، کلاس‌بندی مدارس و ساماندهی نیروی انسانی به موقع انجام شود.

زارع پور گفت: با توجه به وجود بیش از 100 کلاس یک و 2 دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد، نظر به شرایط هر مدرسه، موضوع تجمیع مدارس انجام شود.

رنگ لباس دانش آموزان با نظر انحمن اولیا و مربیان مشخص شود

وی در موضوع رنگ لباس متحدالشکل دانش‌آموزان هم خاطرنشان کرد: رنگ‌های متعارف به مدارس اعلام و با نظر انجمن اولیاء و مربیان انتخاب و از طریق مدیران مدارس و بصورت هماهنگ مشخص شود.

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس غیردولتی موظفند نرخ شهریه مصوب ابلاغی را در معرض دید اولیاء دانش آموزان و مراجعان در مدرسه نصب کنند.

زارع پور افزود: قیمت کتاب‌ها به مدارس اعلام شده و در هنگام ثبت نام در مدارس دولتی پول کتاب و هزینه بیمه دانش آموزان دریافت می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.