جواد زاهدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سند چشم‌انداز 10 ساله کانون پرورش فکری مسیر حرکت برنامه‌ها را مشخص کرده و همه فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف بر اساس این چشم‌انداز تنظیم شده است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر 60 هزار نفر در آذربایجان غربی تحت پوش خدمات آموزشی و فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان استان قرار دارند که سعی می کنیم در قالب این سند، این میزان را در 10 سال آینده به 10 برابر افزایش دهیم.
وی با اشاره به توسعه کتابخانه‌های سیار روستایی در سال 96 اظهار کرد: استقبال کودکان روستایی از این کتابخانه‌ها شعف و انرژی مضاعف را به کانون هدیه می‌کند و تلاش می شود برنامه‌های کانون به درب‌ خانه کودکانی که امکان بهره‌مندی از کتاب خانه‌های ثابت ندارند، برود.
وی از نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی سازمان نام برد و گفت: بها دادن به خلاقیت‌ها، توانمندی‌های مربیان به شیوه‌های انگیزشی مختلف در برنامه‌های پیش بینی شده است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با اشاره به محتوای کیفی کتاب‌های کانون، معرفی این کتاب‌ها به افکار عمومی را یکی از راه‌های پررنگ شدن نقش فرهنگی کانون در خانواده‌ها عنوان کرد.
به گزارش ایرنا 33 کتابخانه ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی را با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب ارائه می کنند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با 60 هزار نفر عضو با محوریت فعالیت های فرهنگی و هنری مشغول ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان این استان است.
7125/2093 **خبرنگار : طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.