** هشت هزار و 729 میلیارد ریال درآمد در آذربایجان غربی وصول شد
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته هشت هزار و 729 میلیارد ریال درآمد در استان وصول شد که حدود یک درصد بیشتر از درآمد وصولی سال 94 است.

** پرداخت 140 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای عرق گیری در آذربایجان غربی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: 140 میلیارد ریال تسهیلات در راستای کمک به واحدهای عرق گیری و تامین سرمایه این واحدها در اختیار آنها قرار گرفته است.

** فعالیت 100 سازمان مردم نهاد در امور جوانان آذربایجان غربی
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: تعداد سازمان های مردم نهاد فعال در امور جوانان این استان از هشت سمن در سال 92 شمسی به 100 سازمان در سال جاری رسیده که این امر نشانگر توجه دولت یازدهم به توسعه‌‎ مشارکت‌های اجتماعی و فرهنگی است.

** صدور مجوز برای 34 سازمان مردم نهاد در خوی
سرپرست فرمانداری خوی گفت: سال گذشته 40 سازمان مردم نهاد در این شهرستان درخواست مجوز فعالیت کرده بودند که از این تعداد، 34 سازمان مردم نهاد مجوز گرفته و صدور 6 مجوز نیز در حال بررسی است.

** فعالیت بیش از 2 هزار بانوی کارآفرین در آذربایجان غربی
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری بازارچه های بانوان در تمامی شهرستان های این استان راه اندازی می شود، گفت: بیش از 2 هزار بانوی کارآفرین در هفت بازارچه فعال بانوان این استان مشغول به فعالیت هستند.
7129/ 2093** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.