فرید محبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 2 هزار و 862 فرصت شغلی با این میزان اعتبار برای افراد و خانوارهای مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، خدمات، صنوف و کارآفرینی اجرا شد.
وی افزود که ایجاد اشتغال تولیدمحور در اولویت برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: توسعه اشتغال برای رسیدن مددجویان زیر پوشش به خودکفایی و توانمندسازی هر چه بیشتر آنان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد این استان است.
محبی عنوان کرد که آموزش بازارمحور برای مددجویان زیر پوشش جزء برنامه‌های راهبردی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد برای ترویج روز افزون فرهنگ کسب و کار است.
وی ابراز داشت: سال گذشته پنج هزار و 911 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد آموزش مهارت فنی و حرفه‌ای را در حرفه‌های مختلف با حمایت این نهاد حمایتی فرا گرفتند.
محبی گفت که ماه رمضان فرصت مناسبی برای فراهم کردن زمینه مشارکت هر چه بیشتر مردم و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در برنامه‌ها و فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان است.
وی اظهار داشت: اجرای طرح‌ها و برنامه‌های متعدد کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با جلب مشارکت مردم و خیران میسر می‌شود.
افزون بر 90 هزار نفر از جمعیت 713 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان هستند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.