حجت الاسلام مهدی شیخ دوشنبه شب در جمع حامیان حجت الاسلام روحانی در دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران افزود: برخی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با نقدهای غیرمنصفانه خود به تخریب دستاوردهای دولت تدبیر و امید پرداخته اند.
وی بابیان اینکه دو سوم نمایندگان مجلس حمایت خود را از روحانی اعلام کرده اند، افزود: نامزدهای انتخاباتی برنامه های خود را شفاف ارائه و مردم هم باید در انتخاب نامزد مورد نظر برای ریاست جمهوری دقت کنند.
وی ابراز کرد: یکی از مهمترین نکات در انتخاب فرد اصلح توجه به تفاوت شعار و برنامه است که کارشناسان حوزه های مختلف می توانند میزان صحت و امکان عملیاتی شدن ادعای افراد را مشخص کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عملکرد دولت تدبیر و امید را موفق ارزیابی کرد و گفت: روحانی در حالی دولت را تحویل گرفت که ایران در شرایط بد اقتصادی، اجتماعی، سیاست خارجی و فرهنگی قرار داشت.
حجت الاسلام شیخ اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در زمان مسئولیت خود توانست با عملکرد مثبت خود حرکت رو به جلویی داشته باشد و کشور را از محاصره جهانی نجات داد.
وی بابیان اینکه نامزدهای انتخاباتی بایستی با رعایت اخلاق اسلامی و در فضای سالم به رقابت بپردازند و از بی اخلاقی های سیاسی بپرهیزند، گفت: تخریب، تهدید بزرگی برای اتحاد ملت تلقی می شود و جامعه را به چالش می کشد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی کاهش شکاف میان دولت و ملت، افزایش سرمایه اجتماعی، احساس امید به آینده، ارتقای اخلاق اجتماعی و کاهش سطح تخریب را از عمکردهای دولت تدبیر و امید را ذکر کرد.
وی با بیان اینکه شرایط به گونه ای است که علاوه برحضور خود در انتخابات، دیگران را هم بسیج کنیم تا مشارکت حداکثری داشته باشند، خاطرنشان کرد: مردم باید با حضور گسترده در انتخابات، در تعیین سرنوشت خود مشارکت داشته باشند.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
خبرنگار: مریم صیادی** انتشاردهنده: حسینعلی راشکی
2082 /8005/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.