به گزارش ایرنا، اسماعیل جبارزاده روز پنجشنبه در دیدار روسای اتاق های بازرگانی منطقه شمالغرب کشور با وی افزود: هرچه مشارکت مردم در انتخابات افزایش یابد، انتخاب فرد اصلح را به دنبال خواهد داشت.
وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای اقتدار ملی، توسعه اقتصادی و توسعه ارتباطات را به دنبال دارد.
جبارزاده با اشاره به نقش روسای اتاق های بازرگانی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات، گفت: انتخابات یکی از ابزارهایی است که نشان دهنده اقتدار ملت ایران اسلامی به جهانیان می باشد.
وی با اشاره به نقش اتاق های بازرگانی در اقتصاد و اشغال اظهار کرد: در سال گذشته کارهای ارزشمندی با همدلی و همکاری بین بخش خصوصی و دولتی در آذربایجان شرقی انجام گرفت.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: سال گذشته در آذربایجان شرقی بنا بود که 515 واحد را از نظر سرمایه در گردش و نقدینگی تامین کنیم که بیش از برنامه و برای 718 واحد تسهیلات ارائه شد.
وی ادامه داد: بیش از یکهزار مورد از مشکلات واحدهای تولیدی در ملاقات با صاحبان صنایع در محل کارخانه مطرح و هر آنچه که مانع تولید بود، همه احصاء شد و مواردی همچون مشکلات ارزش افزوده و برخی قوانین دست و پاگیر به دولت گزارش شد.
جبارزاده اضافه کرد: با توجه به اقداماتی که در سه سال گذشته انجام گرفته، مقدمات یک جهش اقتصادی که نتیجه آن افزایش تولید و اشغال در سال جاری می باشد، فراهم شده است.
وی با اشاره به برگزاری جلسات هم اندیشی اتاق های بازرگانی استان های اردبیل، زنجان، همدان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در هر ماه گفت: امیدواریم نتیجه این جلسات منجر به رفع مشکلات صنایع و تولید کنندگان شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس دهم بیست و نهم اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
آذربایجان شرقی سه میلیون و 800 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.