به گزارش ایرنا غلامرضا تاجگردون شامگاه دوشنبه در جمع هواداران حجت الاسلام حسن روحانی در یاسوج افزود: وقتی موضوع تحقیق و تفحص از شهرداری تهران مطرح شد شهردار تهران از نمایندگان تأثیر گذار مجلس خواست از این کار صرف‌نظر کنند تا وی مشکلات پیش آمده را حل و فصل کند.
وی اظهارکرد: شهردار تهران بجای حل مشکلات ناشی از مساله املاک نجومی هم اینک به دروغ اعلام می‌کند که این املاک را به رفتگران شهرداری واگذار کرده است.
نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه، انتخابات 29 اردیبهشت را انتخاب یک مسیر درست در امتداد چهار سال گذشته برای اعتلای ایران اسلامی دانست و گفت: مردم با تدبیر برگ زرین دیگری در زندگی ایرانیان رقم می‌زنند.
تاجگردون افزود: انتخابات 29 اردیبهشت تنها انتخاب یک فرد به عنوان رئیس جمهوری نیست بلکه مردم با انتخاب مسیر درست بهبود زندگی و آینده درخشان فرزندان خود را رقم می‌زنند.
وی ادامه داد: عنصر مهم در این انتخابات حضور و مشارکت گسترده مردم در صحنه است و می‌توان گفت که حیات جمهوری اسلامی منوط به حضور مردم در این عرصه سرنوشت ساز است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: برخی خیال می‌کنند این گفته روحانی که با حضور مردم در انتخاب جلوی دیوار کشی بین مردم گرفته می‌شود به معنای کشیدن دیوار بتنی است بلکه اشتباه می‌کنند و این به معنی مردم صددرصدی نه چهار درصدی و 96 درصدی است.
تاجگردون تأکید کرد: برخی‌ها مردم را برای حضور در جنگ می‌خواهند ولی غافل‌ از این هستند که با حضور مردم در همه عرصه ها از جمله انتخابات، دین و نظام اسلامی حفظ شده و تداوم پیدا می‌کند.
وی انتخاب در 29 اردیبهشت را انتخاب عقلانیت و تدبیر دانست و افزود: مردم به فردی که حتی با حضور در انتخابات فاقد برنامه است چگونه اعتماد کنند و رأی دهند؟
تاجگردون اظهارکرد: مردم در این انتخابات به یک اقتصاد سالم همراه با عقلانیت رأی می‌دهند نه اقتصادی که همانند جزر و مد فردای آن مشخص نیست به کجا می‌انجامد.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز، روز انتخاب یک جریان ریشه دار است که توانست اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل را کنار هم بنشاند.
وی ادامه داد: کسانی که در انتخابات سال 76 رقیب هم بودند اکنون با رفاقت در یک صف گرد هم آمده‌اند تا انقلاب اسلامی همچنان به راه خود ادامه دهد.
تاجگردون اظهارکرد: متعجبم چرا دولت تدبیر و امید لب فرو بسته است و حقایق را برای مردم نمی‌گوید، دولت روحانی در چهار سال گذشته حداقل 2 برابر دوران گذشته برای دفاع از کشور هزینه کرده تا کشور امنیت داشته باشد.

خبرنگار: مسعود علیزاده ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
1662/6110/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.