دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان جمعه 29 اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: مهم‌ترین اصل در انتخابات پیش رو حضور حداکثری ملت ایران در پای صندوق‌های اخذ رأی برای مأیوس کردن دشمنان خواهد بود.
وی افزود که مردم کهگیلویه و بویراحمد پس از بررسی کامل برنامه‌های داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به افراد اصلح، توانمند و کارآمد رأی دهند.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: عده‌ای از مردم در انتخابات‌های مختلف اعم از ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و یا شوراهای اسلامی شهر و روستا اقدام به هتک حرمت کاندیداهای رقیب و یا طرفداران آن‌ها می‌کنند که باید چنین عادت ناپسندی در استان کنار گذاشته شود.
حجت الاسلام موسوی اعظم عنوان کرد که حضور گسترده ملت ایران از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه‌های مختلف سبب عصبانیت دشمنان شده و به همین دلیل نیز از هیچ دسیسه‌ای علیه نظام و انقلاب دریغ نکرده‌اند و در آینده نیز این‌گونه خواهد بود.
وی ابراز داشت: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب همواره این نکته مهم را بدانند که ملت ولایتمدار و وفادار ایران هرگز زیر بار ظلم نرفته و تسلیم زورگویی‌های آنان نخواهند شد.
امام جمعه موقت یاسوج گفت که سربازان گمنام امام زمان (عج) در سنگر امنیت فعالیت کرده و بخش عمده‌ای از آسایش و آرامش کنونی کشور نیز مرهون تلاش آنهاست.
حجت الاسلام موسوی اعظم اظهار داشت: اقدام‌های سربازان گمنام امام عصر (عج) مانع نفوذ دشمنان در کشور شده و باید بیش از پیش قدردان خدمات و فعالیت‌های آنان بود.
وی افزود که خنثی شدن توطئه‌های شوم دشمنان داخلی و خارجی مرهون هوشیاری، مجاهدت و فداکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.