به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، آیت‌الله ملک حسینی در نشست با اعضای ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بر همه ما فرض است که در همه مراحل، خداوند متعال را ناظر و گواه اعمال خود ببینیم و رضایت پروردگار را بهترین نتیجه برای هر کاری در پیش گیریم و ملاک بدانیم.

وی برگزاری دو انتخابات همزمان را رسالت بزرگی بر دوش مسئولان، مردم و نامزدهای انتخاباتی دانست و گفت: رسالت مردم در انتخابات مشارکت آگاهانه با معیارهای دینی و خردمندی، رسالت کاندیداها دارا بودن دغدغه رفع مشکلات مردم و صداقت در بیان و رقابت سالم در جریان تبلیغات و از همه مهم‌تر رسالت مسئولان امانتداری، قانونمندی و تلاش در راستای حفظ سلامت و امنیت انتخابات است.

ملک‌حسینی آگاهی مجریان و متصدیان انتخابات نسبت به قوانین و دستورالعمل‌های مربوطه را ضروری خواند و با تأکید بر برگزاری کلاس‌های آموزشی برای تأمین نیروهای توانمند اظهار داشت: باید مهارتی ماندگار ایجاد تا زمینه افزایش سلامت انتخابات مهیا شود.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه امنیت مؤلفه ایجادکننده سلامت است افزود: باید در این خصوص با متصدیان امر صحبت شود.

ملک‌حسینی با بیان اینکه نظارت و کنترل سایت‌های محلی با هدف تأمین امنیت ضروری است، ادامه داد: اگر مراقبت‌ها به روز و جدی نباشد پیامدهای سوء و جبران ناپذیری به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: نسبت به حق الناس مسئول هستیم و امیدواریم نتیجه تلاش‌های اعضای ستاد انتخابات استان برگزاری انتخاباتی در شأن مردم شریف و تراز جمهوری اسلامی و رضایت‌مندی حق تعالی باشد.

40 هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: حداقل 40هزار نفر در بخش‌های اجرایی، نظارت و بازرسی دست اندرکار انتخابات در استان هستند.

فتاح محمدی افزود: آرامش و امنیت جامعه، سلامت انتخابات، قانونمندی مجریان و ایجاد بستر در زمینه حضور پرشور آحاد مردم در عرصه انتخابات اولویت‌های دولت است.

وی با بیان اینکه چهار هزار و 701 نفر در کهگیلویه و بویراحمد داوطلب انتخابات شوراها شدند، گفت: از این تعداد 821 نفر در شهرها و 3973 نفر در روستاها ثبت نام کردند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از این تعداد 343 نفر زن هستند که 283نفر آنها در حوزه روستایی نامزد شده‌اند.

محمدی با اشاره به اینکه 669 نفر از داوطلبان زیر 30 سال و 19 نفر بالای 75سال سن دارند اظهار داشت: حداقل 40هزار نفر در بخش‌های اجرایی، نظارت و بازرسی دست اندرکار انتخابات در استان هستند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622853
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.